33 107 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach
25 153 produktów w 199 kategoriach

Spal szybko kilogramy na diecie niełączenia!

Spal szybko kilogramy na diecie niełączenia!Spal szybko kilogramy na diecie niełączenia!

Niskokaloryczna dieta niełączenia została opracowana przez amerykańskiego lekarza Williama Haya. Naczelna zasada bazuje na przemyślanych połączeniach ze sobą produktów w posiłku. W ten o to sposób znacznie szybciej zostanie strawiony pokarm i spalony tłuszcz.

W serwowanym daniu powinniśmy unikać białek i węglowodanów jednocześnie. Nadto każdy posiłek musi być wzbogacony o dowolny spalacz tłuszczu, spośród: jodu, wapnia, chromu, żelaza, magnezu, karnityny, bądź witaminy C. Obok szczupłej sylwetki należy nadmienić i o innych korzyściach. Ponieważ dieta jest urozmaicona zaopatruje nasz organizm w niezbędne dla zdrowia witaminy i minerały, poprawia samopoczucie oraz stymuluje metabolizm. Dieta dr Haya sugerowana bywa również osobom uskarżającym się na przemęczenie, choroby serca, nadciśnienie i nadkwasotę.

  • Co to jest dieta niełączenia?

  • Jak stosować dietę niełączenia?

Prawa rządzące dietą niełączenia

  • Dozwolone kombinacje na diecie niełączenia: produkty z grupy I i II, produkty z grupy II i III.
  • Nigdy nie łącz produktów z grup I i III.
  • Produkty z IV grupy powinno się jeść przynajmniej na godzinę przed planowanym posiłkiem lub godzinę po posiłku. Spożywaj je oddzielnie, ewentualnie w połączeniu z chudym mlekiem, maślanką, kefirem lub naturalnym jogurtem.
  • Zaleca się na kolację łączyć produkty z grupy II i III.
  • Spożywasz codziennie do 1000 kcal.

I grupa produktów

  • Wołowina, cielęcina, drób, wieprzowina, dziczyzna, baranina, jagnięcina.
  • Ryby, owoce morza.
  • Jajka, ser, śmietana, kefir, jogurt, mleko.
  • Tofu, soja.

II grupa produktów

  • Ogórek, pomidor, cebula, por, seler, marchewka, pietruszka, sałata, szpinak, fasolka szparagowa, szparagi, bakłażan, brukselka, kapusta, brokuły, kalafior.
  • Oleje roślinne, oliwa z oliwek, masło, margaryna.
  • Orzechy laskowe, włoskie i ziemne, ziarna dyni, sezamu i słonecznika.

III grupa produktów

  • Ryż, ziemniaki, kukurydza, płatki śniadaniowe, kasze, groch, fasola.
  • Sosy na bazie mąki, chleb, drożdżówki, ciasta, ciastka, herbatniki, makaron.
  • Syrop, cukier, miód, cukierki, batony, czekolada.
  • Figi, daktyle, banan, mango.

IV grupa produktów

  • Suszone owoce, gruszka, jabłko, śliwka, brzoskwinia, kiwi, cytrusy, nektarynka, malina, truskawka, jagoda, ananas, melon, arbuz.

Jak powinien wyglądać dzień na diecie niełączenia?

Przedstawiamy przykłady jadłospisu na diecie niełączenia.

  • Dzień I

Śniadanie: owsianka z wkrojonym bananem i odrobiną miodu.
Obiad: papryka z nadzieniem z mielonego mięsa, cebuli i marchwi.
Kolacja: pełnoziarnisty makaron spaghetti, brokułowy sos.

  • Dzień II

Śniadanie: pełnoziarniste grzanki, twarożek polany miodem.
Obiad: krem z kurek, cielęcina doprawiona koperkiem.
Kolacja: sałatka ze śledzi, jabłka i cebuli.

  • Dzień III

Śniadanie: dwa jajka sadzone opruszone szczypiorkiem, jeden plaster szynki.
Obiad: filet z kurczaka smażony, gotowane brokuły.
Kolacja: pomidor nadziewany cebulą i rzodkiewką, jedna grahamka.

odchudzanie zdrowe odchudzanie dieta niełączenia dieta rozłączna dieta dr Haya dieta doktora Haya dieta rozdzielna
Komentarze
Dodano: 08 Czerwiec 2016
Autor: Iza
Ocena:
Dieta dr Haya jest skuteczna, mój wujek schudł na niej jakieś 20kg stopniowo i nie przytył, a od zakończenia diety minęło kilka ładnych lat.
Odpowiedź

Co o tym sądzisz?

Wybierz ocenę
Oceń:

Wprowadź poprawnie treść opinii [min. 60 znaków]

Wprowadź poprawnie swoje imięTwoje imię:

ZnamLek.pl to baza rzetelnych opinii o lekach 33 107 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach 25 153 produktów w 199 kategoriach