33 195 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach
25 197 produktów w 199 kategoriach

Spal do 1200 kalorii w godzinę! Jak wybrać ćwiczenia, które przyśpieszą odchudzanie?

Spal do 1200 kalorii w godzinę! Jak wybrać ćwiczenia, które przyśpieszą odchudzanie?Spal do 1200 kalorii w godzinę! Jak wybrać ćwiczenia, które przyśpieszą odchudzanie?

Niektórzy od razu mają szczęście natrafić na aktywność, która szczególnie przypadnie do gustu, inni z doskoku podejmują różne treningi i z żadnego nie są do końca zadowoleni. Nie czują się zbyt dobrze w trakcie wykonywania ćwiczeń, ze względów medycznych nie mogą uprawiać danej aktywności, bądź rezultaty są nikłe i postępują opornie.

  • Jak spalić dużo kalorii?

  • Czy zumba odchudza?

Ciało każdego z nas indywidualnie reaguje na trud włożony w spalanie kalorii. Po miesiącu ten sam wysiłek może u różnych osób doprowadzić do zgubienia 3 kilo, bądź kilograma. Dobrze jest przynajmniej na początku trenować pod okiem instruktora, który dobierze do nas właściwe tempo i ćwiczenia.

Pamiętaj by zawsze zaczynać trening od kwadransa rozgrzewki, która pozwoli należycie rozgrzać mięśnie przed wysiłkiem, zwiększyć ich elastyczność oraz ograniczyć ryzyko wystąpienia kontuzji.

Jak wybrać ćwiczenia, które przyśpieszą odchudzanie?

  • Crossfit – gwarantuje utratę od 1000 – u osób początkujących, do 1200 kalorii w ciągu 60 minut. Zwiększa wydolność organizmu. Jest uniwersalny, polubią go zarówno osoby o nikłej kondycji, chcące wymodelować sylwetkę, zrzucić kilogramy, jak również szukające relaksu z uwagi na stresujący tryb życia. Za dnia dostarczy energii, w nocy ułatwi zaśnięcie.
  • Bieganie – wszystko co potrzebujesz to zapał, przewiewne ubranie i para wygodnego obuwia sportowego. Zakładając, że biegniesz w tempie 2 km na 10 minut, po godzinie spalisz 1000 kalorii. Ta forma sportu bije rekordy pod względem angażowanych w wysiłek mięśni, bowiem pracuje 100-proc. grup mięśni. Wzmocnisz wydolność, mięśnie łydek i ud. Bieg stabilizuje ciśnienie i dotlenia komórki. O ile z początku bieganie w równym tempie doprowadzi do spadku wagi, z czasem warto zdecydować się na trening interwałowy, oparty na przeplataniu tempa biegu, który pobudzi metabolizm na wiele godzin oraz utratę kilogramów. Przeciwwskazaniem są schorzenia serca, stawów i kręgosłupa oraz spora nadwaga, gdyż nadmiar kilogramów zbytnio obciąża stawy kolanowe.
  • Step – wpisuje się w czołówkę treningów spalających tłuszcz. Godzina to 900 kalorii mniej. Na steperze mogą bezpiecznie ćwiczyć osoby po 50. roku życia czy młode mamy, które chcą szybko odzyskać zgrabne ciało. Spełni oczekiwania osób w okresie rekonwalescencji lub dopiero zaczynających fitness, gdyż nie jest skomplikowaną formą ćwiczeń.
  • Squash – umożliwi spalenie do 750 kalorii w 60 minut, dostarczy energii. Zdecyduj się na niego, gdy chcesz wzmocnić układ immunologiczny i kondycję. Jest to idealny sport dla osób, które wolą ćwiczyć w samotności. Przed rozpoczęciem przygody ze squashem warto być w formie i mieć dobry refleks.
  • Zumba – kojarzy się z radością. Nic dziwnego, nie dość, że w ciągu godziny do rytmicznego tańca wykorzystujesz 700 kalorii, to doskonale się bawisz w rytm muzyki i produkujesz hormony szczęścia. Idealny trening dla osób ceniących ćwiczenia w grupie. Na zajęcia z zumby mogą uczęszczać niemal wszyscy.
  • Rower – w zależności od tempa w ciągu godziny spalisz około 600 kalorii. Wraz ze wzrostem intensywności szybciej przebiega przetwarzanie tłuszczu w energię. Jazda na rowerze pozwoli wzmocnić mięśnie brzucha i nóg. Rower jest polecany dla osób z dużą nadwagą, gdyż w przeciwieństwie do biegania nie obciąża stawów.
  • Pływanie – jest bezpieczne dla osób z nadwagą i schorzeniami kręgosłupa, m.in. dlatego, że nie obciąża stawów. Decydując się na kraul, bądź delfina spalisz nawet 500 kalorii. By to osiągnąć staraj się nie robić większych pauz.
odchudzanie sylwetka kondycja zgrabne ciało bieganie ćwiczenia na odchudzanie trening odchudzający dieta 1200 kalorii
Komentarze
Dodano: 29 Czerwiec 2016
Autor: Baśka
Ocena:
Znalazłam sposób na odchudzanie w domu, ćwiczę zumbe i inne tańce przed tv z płyty. Świetna rozrywka.
Odpowiedź
Dodano: 08 Czerwiec 2016
Autor: Brygida
Ocena:
Uwielbiam pływanie, zumbe i squash.
Odpowiedź

Co o tym sądzisz?

Wybierz ocenę
Oceń:

Wprowadź poprawnie treść opinii [min. 60 znaków]

Wprowadź poprawnie swoje imięTwoje imię:

ZnamLek.pl to baza rzetelnych opinii o lekach 33 195 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach 25 197 produktów w 199 kategoriach