32 986 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach
25 070 produktów w 199 kategoriach

Poznaj 8 skutecznych i łatwych trików na odchudzanie!

Poznaj 8 skutecznych i łatwych trików na odchudzanie!Poznaj 8 skutecznych i łatwych trików na odchudzanie!

Wielu osobom odchudzanie kojarzy się z męczarnią – głodówką, regularnym wysiłkiem fizycznym, spoconym ciałem i pieniędzmi wydanymi na siłownię, suplementy diety czy sprzęt sportowy. Wszystko to sprawia, że mimo narzekania na tłuszczyk, który gromadzi się w różnych partiach ciała, nie podejmujemy wysiłku, by coś z tym zrobić. Istnieją jednak proste sposoby na zrzucenie zbędnych kilogramów.

  • Jak skutecznie się odchudzić?

  • Jakie ćwiczenia wykonywać przy odchudzaniu?

Poniższe porady nie tylko pomogą w schudnięciu, ale również sprawią, że nabierzesz dobrych nawyków żywieniowych, zdecydowanie ułatwiających utrzymanie idealnej linii ciała.

  1. Pij zieloną i czerwoną herbatę – nie dość, że oba napary wspomagają odchudzanie, to dodatkowo mają wspaniały smak. Nawet jeśli obecnie nie jesteś fanem tego typu napojów, wypróbuj opcje z dodatkiem cytryny lub imbiru, wówczas herbata nabierze wyjątkowego aromatu. Dodatkowo, zielona herbata ma wiele innych dobrych dla zdrowia właściwości – chroni przeciw nowotworom oraz chorobom serca.
  2. Orzechy zamiast chipsów – nie jest prawdą, że każdy tłuszcz jest zły. Większość z nas lubi podjadać podczas oglądania filmu lub wieczoru w gronie przyjaciół. Tłuszcz wielonienasycony omega-3, który pozytywnie wpłynie na linię znajduje się m.in. w oliwie z oliwek, rybach oraz awokado. Dobrą alternatywą są też owoce. Postaw na przekąski, które są równie smaczne i zdrowe.
  3. Wprowadź przyjemną aktywność fizyczną – nie każdy lubi pocić się na siłowni lub biegać, dlatego wybierz taką formę ruchu, która sprawia ci radość. Najlepiej sprawdzają się długie spacery z psem lub znajomym, jazda na rowerze i basen. Najważniejsza jest regularność, więc wybrana aktywność fizyczna powinna stać się stałym punktem w kalendarzu.
  4. Pij dużo wody – hasła o wpływie wody na organizm nie są jedynie pustymi frazesami. Aby skutecznie zawadniać organizm każdego dnia, codziennie noś ze sobą butelkę wody – nie wymaga to wysiłku, a łatwo wchodzi w nawyk.
  5. Połowę talerza wypełnij warzywami – czyli wprowadź nieco mniej mięsa i innego pożywienia zawierającego białko oraz skrobię. Nie dość, że schudniesz, to zaczniesz odżywiać się zdecydowanie zdrowiej. Szybko poczujesz, jak dzięki jedzeniu warzyw samopoczucie zmienia się na lepsze i każdego dnia przybywa energii.
  6. Odrzuć słodzone napoje – choć wszelkie soki reklamuje się jako w 100% wyciśnięte ze świeżych owoców, lepiej przygotować taki napój w domu – pozbawiony konserwantów i barwników, a także – bardzo często – dużej ilości cukru.
  7. Żuj gumę – po posiłku w jamie ustnej powinno znaleźć się coś o miętowym posmaku: guma do żucia, miętówka lub po prostu umyj zęby. Ten sposób skutecznie ograniczy podjadanie po posiłku i zahamuje apetyt na dokładkę lub coś słodkiego.
  8. Gotuj w domu – jedzenie na dowóz, w restauracjach lub sklepowych mrożonek, może szybko prowadzić do wzrostu wagi. Gdy gotujesz w domu, najlepiej wiesz, co znajduje się w daniu i jak ograniczyć ilość znajdujących się w nim kalorii. Najlepiej zamrażaj część przygotowanego jedzenia, dzięki czemu będzie zdatne do spożycia również za kilka dni.
odchudzanie dieta skuteczne odchudzanie jak szybko schudnąć triki na odchudzanie co jeść aby schudnąć

Co o tym sądzisz?

Wybierz ocenę
Oceń:

Wprowadź poprawnie treść opinii [min. 60 znaków]

Wprowadź poprawnie swoje imięTwoje imię:

ZnamLek.pl to baza rzetelnych opinii o lekach 32 986 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach 25 070 produktów w 199 kategoriach