34 845 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach
26 580 produktów w 199 kategoriach

Odchudzająca cyfra 5 – Dieta dr Pasternaka

Odchudzająca cyfra 5 – Dieta dr PasternakaOdchudzająca cyfra 5 – Dieta dr Pasternaka

Zdrowa, zbilansowana dieta – brzmi, jak coś czego od dawna było ci trzeba? Dieta dr Pasternaka początkowo trafiła w gusta i serca gwiazd Hollywood z czasem zaczęła zyskiwać na popularności wśród zainspirowanych nią kobiet z całego świata.

Zaletą tej diety jest to, że chudniemy, mimo iż jadłospis nie jest zbyt restrykcyjny, nie opiera się o skrupulatne przeliczanie kalorii, a w zamian uczy nas zdrowego stylu żywienia. Nie wymaga od nas ofiar w formie wyczerpujących ćwiczeń. W najlepszym razie zdołamy zrzucić nawet 7 kilogramów.

  • Jak wygląda zdrowa zbilansowana dieta?

  • Jak skutecznie się odchudzić?

Jak przebiega dieta dr Pasternaka?

  • Podczas pięciu tygodni diety mamy szansę na odczuwalny spadek wagi.
  • Każdego dnia spożywamy pięć posiłków, w tym trzy główne i dwie przekąski, dzięki czemu zapobiegamy nagłym napadom głodu.
  • Jak to ma miejsce w zdrowych dietach, najistotniejsze w całym menu jest śniadanie, na które powinny składać się węglowodany oraz witaminy. Najrozsądniej będzie wybrać musli, ryby, pieczywo, jogurt lub jajka.
  • Obiad powinien składać się z węglowodanów, czyli kaszy, ryżu, bądź makaronu al dante, jak również mięsa, albo ryby. Uzupełnienie powinny stanowić surowe warzywa.
  • Kolacje przyrządźmy lekkostrawną w oparciu o białko i warzywa.
  • Pamiętajmy, żeby po godzinie 15 zwracać szczególną uwagę na spożywane przez nas jedzenie.
  • W roli przekąsek doskonale sprawdzą się naturalne jogurty, serki o niskiej zawartości tłuszczu, koktajle owocowe i oczywiście – świeże owoce.
  • Najlepiej by każdy posiłek zawierał łącznie pięć składników: błonnik, węglowodany o niskim indeksie glikemicznym, pełnowartościowe białko o niskiej zawartości tłuszczu, zdrowe tłuszcze oraz napój bez cukru.
  • Postarajmy się również by suma kalorii nie przekroczyła 1400 w ciągu dnia.
  • Na każdy z pięciu tygodni diety przypada nam dzień oszustwa. Nie starajmy się jednak tego dnia zrekompensować sumę tygodniowych wyrzeczeń, a jedynie pozwólmy na kawałek ciasta czy inną słodką przekąskę. Postawmy na regenerację.
  • Choć nie potrzebujemy forsownych treningów, przez pięć dni w tygodniu znajdźmy czas na 25-minutowy trening łączący cztery ćwiczenia na różne partie ciała.

Przykładowy jadłospis

Śniadanie: jajecznica z 5 białek, pomidora oraz 2-3 plasterków chudej wędliny.

Przekąska: szklanka koktajlu z truskawek oraz 150 g jogurtu naturalnego.

Obiad: sałatka ze 100 g gotowanego mięsa drobiowego, 3 jaj, pomidora, cebulki, 2 łyżkami oliwy z oliwek i świeżymi ziołami.

Podwieczorek: sałatka owocowa.

Kolacja: 150 g łososia pieczonego na grillu, sałatka z pomidorów, kalafior przyrządzony na parze i 50 g pełnoziarnistego ryżu.

odchudzanie dieta kalorie skuteczna dieta dieta dr Pasternaka dieta doktora Pasternaka zrównoważona dieta
Komentarze
Dodano: 24 Sierpień 2016
Autor: Olga
Ocena:
Dieta Pasternaka opiera się na dobrych zasadach, ale nie bardzo odpowiada mi ten jadłospis, ma ktoś może jakieś inne przepisy?
Odpowiedź
Dodano: 22 Lipiec 2016
Autor: Gosia
Ocena:
Ja stosowałam i schudłam trochę, ale szczerze mówiąc oczekiwałam po niej lepszych efektów.
Odpowiedź
Dodano: 28 Czerwiec 2016
Autor: Julia
Ocena:
Bardzo spodobała mi się ta dieta dr pasternaka, może ktoś stosował?
Odpowiedź

Co o tym sądzisz?

Wybierz ocenę
Oceń:

Wprowadź poprawnie treść opinii [min. 60 znaków]

Wprowadź poprawnie swoje imięTwoje imię:

ZnamLek.pl to baza rzetelnych opinii o lekach 34 845 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach 26 580 produktów w 199 kategoriach