35 057 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach
26 697 produktów w 199 kategoriach

Muskuły na zawołanie ?!

Muskuły na zawołanie ?!Muskuły na zawołanie ?!

Ilu z was pomyślało, że czas najwyższy skończyć z ćwiczeniem mięśnia piwnego i wreszcie wziąć się  w garść? Pyszne cukierki skrzętnie chowane pod łóżko i nocne podjadanie miało się skończyć dawno temu. Wiosna to czas, gdzie wszyscy bardziej niż w innych porach roku zwracają uwagę na swoją figurę, często przyćmioną  widmem „tłustej” zimy. Spazmatyczny pośpiech w pogoni za figurą nieraz przynosi nieoczekiwane pomysły w  postaci…kupna  karnetu na siłownię. I o ile ten fakt nie graniczy z  wielkim wysiłkiem, tak jego spożytkowanie  już tak.

  • Co zabrać na siłownię?

  • Jak ćwiczyć efektywnie?

Jeżeli ktokolwiek zastanawia się, czy  zrobił  prawidłowy ruch z całym szacunkiem gratulujemy. Karnet na siłownię jest jednym z pierwszy kroków do  tego, aby  wyglądać i czuć się lepiej. Jednak siłownia to nie tylko podnoszenie ciężarów.  To przede wszystkim filozofia, której  trzeba się nauczyć… Jak to zrobić? Poniżej kilka  wskazówek.

Co zabrać ze sobą?

Na siłowni  nie liczy się makijaż czy markowe ubranie. To kwestie  zupełnie nieistotne. O  wiele bardziej ważne jest to, co praktyczne, a więc ręcznik (najlepiej dwa, jeden pod prysznic  drugi do zabezpieczania przed potem wyposarzenia siłowni), wygodne buty, butelka wody i luźny, niezobowiązujący strój (najlepiej  przewiewne, krótkie  szorty i bawełniany t-shirt)

Jak ćwiczyć?

Nie wstydź się  swoich pierwszych kroków na siłowni. Wszyscy, którzy posiadają  ciało greckiego Adonisa wyglądali tak jak ty! Zmieniła ich praca nad sobą. Na profesjonalnej siłowni bez problemu odnajdziesz trenerów, którzy są do twojej dyspozycji. Pytaj ich o wszystko, poproś aby  czuwali nad pierwszym treningiem. To nic trudnego, po prostu musisz się tego nauczyć.

Ćwicz efektywnie!

Siłownia to nie seans magiczny, nic nie zmieni się   jak za  dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Nie możesz oczekiwać  spektakularnych efektów po  pierwszych trzech  treningach. Ćwicz powoli, zawsze płynnymi ruchami. I najważniejsze – stopniu efektywność i  zużywaną energię. Nie zaczynaj  od  stukilowej sztangi – nie udźwigniesz… a jeżeli nawet, nikt w to nie uwierzy. Efektywniejsze będzie stopniowe zwiększanie  długości treningów i ich  stopnia trudności.

Siłownia to nie obowiązek, siłownia ma być przyjemnością!

Nie biegaj  ze swoim karnetem  siedem razy w tygodniu na  siłownię. Nic  dobrego takie zachowanie nie wróży. Przyzwyczaj swoje ciało do wzmożonego wysiłku. Rozpocznij od  krótkodystansowych biegów, ćwiczeń aerobowych w domu. Postaraj się  zmodyfikować swoje nawyki żywieniowe – zacznij jest regularnie. Pomóż swojemu ciału, aby ono  zaczęło z Toba współpracować.

Siłownia =  dieta

Na nic twoje  kilkugodzinne trening, kiedy  nie  zmodyfikujesz swojej diety. Zastanów się co chcesz osiągnąć, skontaktuj się z trenerem i rozpocznij  intensywny trening poparty  odpowiednią dietą. Wycieńczony po siłowni  organizm nie zadowoli się  sałatką grecką czy kabanosem. Zbilansowana kaloryczność odwdzięczy ci się  widocznymi efektami.

Do dzieła!

 

dla sportowców mięśnie siła siłownia jak ćwiczyć na siłowni ćwiczenia siłowe efekty ciłowni

Co o tym sądzisz?

Wybierz ocenę
Oceń:

Wprowadź poprawnie treść opinii [min. 60 znaków]

Wprowadź poprawnie swoje imięTwoje imię:

ZnamLek.pl to baza rzetelnych opinii o lekach 35 057 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach 26 697 produktów w 199 kategoriach