33 265 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach
25 298 produktów w 199 kategoriach

Jedzenie, które poprawi twoją erekcję! Tajniki diety na potencję

Jedzenie, które poprawi twoją erekcję! Tajniki diety na potencjęJedzenie, które poprawi twoją erekcję! Tajniki diety na potencję

Jeśli masz problem z erekcją, nie musisz od razu sięgać po suplementy na potencję. Oczywiście, dzięki zawartości witamin, minerałów i składników podwyższających libido mogą być świetnym wspomagaczem, jednak najpierw spróbuj zmodyfikować swoje nawyki żywieniowe. Okazuje się, że problem ze wzwodem (zwłaszcza w stosunkowo młodym wieku) może mieć swoje źródło w stresie, braku ruchu oraz złym odżywianiu. Na szczęście istnieją naturalne afrodyzjaki, które pomogą ci zażegnać ten kłopot!

  • Co jeść aby zwiększyć erekcję?

  • Co jeść aby zwiększyć libido?

Według statystyk aż 10% Polaków skarży się na problem z osiągnięciem i utrzymaniem erekcji. Przyczyniają się do tego stresująca praca, siedzący tryb życia i zbyt wiele używek. U 1/3 mężczyzn ma to swoje źródło w chorobach sercowo-naczyniowych. Powodem jest też brak nadwaga. W związku z tym, poza uprawianiem sportu, należy zmodyfikować swoją dietę.

Co powinniśmy jeść, aby wspomóc potencję?

  • Według American Heart Association dieta mężczyzny dbającego o potencję powinna być możliwie jak najbardziej zróżnicowana. Posiłki należy spożywać w miarę regularnie i często, najlepiej co 2-3 godziny. Muszą jednocześnie zawierać węglowodany złożone, nie proste. Najbardziej cenne dla organizmu będą produkty pełnoziarniste, czyli makaron razowy, pieczywo ciemne, brązowy ryż i pełnoziarniste kasze.
  • Menu musi obfitować również w błonnik i witaminy. W każdym posiłku musi pojawiać się dużo warzyw oraz owoców (przynajmniej dwa razy dziennie).
  • Uwagę należy zwrócić również na spożycie składników mineralnych, czyli magnez, żelazo i cynk zawartych w warzywach, owocach i czerwonym, chudym mięsie. Mają one znaczący wpływ na jakość nasienia oraz ilość i ruchliwość plemników.
  • Koniecznością jest ograniczenie kwasów tłuszczowych trans i tłuszczów nasyconych, a więc tego, co często lubimy najbardziej – fast foodów, lodów i serów topionych, tłustych produktów mięsnych, oleju palmowego i słodyczy.
  • Dobrym rodzajem kwasów, który wspomoże libido są kwasy tłuszczowe omega-3 znajdujące się w nieprzetworzonym oleju lnianym i tłustych rybach morskich.
  • Zakazane produkty to również znane i lubiane używki, czyli papierosy i alkohol. Skutecznie obniżają libido i sprawiają, że problemy z erekcją się pogłębiają. Oczywiście kieliszek wina lub dwa przed stosunkiem może usprawnić krążenie krwi, jednak alkohol w nadmiarze to często wróg udanego seksu.
  • Warto sięgnąć po naturalne afrodyzjaki, czyli korzeń żeń-szenia mający wpływ na obniżenie stresu i podwyższający poziom energii, owoców morza znanych jako jeden z najlepszych sposobów na skok libido (to bogactwo cynku i kwasów omega-3), oraz miłorzębu japońskiego usprawniającego funkcjonowanie układu nerwowego i krwionośnego. Wspaniale działa też urozmaicanie menu aromatycznymi przyprawami takimi jak kardamon, cynamon, imbir, papryczka chili i curry. Zawierają liczne związki aktywne, które rozgrzewają organizm i poprawiają potencję.
potencja libido erekcja seks dieta na potencję udany seks suplementy na potencję naturalne afrodyzjaki dieta na libido co jeść, żeby mieć erekcję nadwaga a libido
Komentarze
Dodano: 27 Wrzesień 2016
Autor: jasiek
Ocena:
Na libido dieta? Jakoś nie chce mi się wierzyć...
Odpowiedź
Dodano: 08 Marzec 2016
Autor: Jagoda
Ocena:
Aż spróbuje u męża ;) Mam nadzieję, że ta dieta na potencje coś pomorze i te naturalne afrodyzjaki pomogą przezwyciężyć kryzys.
Odpowiedź

Co o tym sądzisz?

Wybierz ocenę
Oceń:

Wprowadź poprawnie treść opinii [min. 60 znaków]

Wprowadź poprawnie swoje imięTwoje imię:

ZnamLek.pl to baza rzetelnych opinii o lekach 33 265 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach 25 298 produktów w 199 kategoriach