33 026 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach
25 070 produktów w 199 kategoriach

Jak schudnąć z brzucha? Jakie ćwiczenia wybierać?

Jak schudnąć z brzucha? Jakie ćwiczenia wybierać?Jak schudnąć z brzucha? Jakie ćwiczenia wybierać?

Piękny i płaski brzuch to marzenie każdej kobiety. Płaski brzuszek sprawia, że uwydatniają się nasze pozostałe walory: piękne uda i wcięcie w talii. Momentalnie każdy strój wygląda na szczupłej sylwetce lepiej, dlatego tak dążymy do uzyskania wymarzonego jej ideału. Istnieją sposoby na proste i szybkie schudnięcie „z brzucha”. Należy jednak przygotować się na to, że każdy z nich wymaga naszego zaangażowania i ciągłej pracy nad sobą!

  • Jak zrobić płaski brzuch?

  • Jakie stosować ćwiczenia na płaski brzuch?

Fitness dla każdego

Najprzyjemniejszą formą lekkich ćwiczeń jest fitness i aerobic. Nie są to programy ćwiczeniowe stricte nastawione na odchudzenie brzucha i jednoczesne budowanie mięśni brzucha. Gimnastyka rekreacyjna, z którą mamy do czynienia na zajęciach fitness może jednak świetnie przygotować organizm do codziennych zajęć, rozciągania i ćwiczeń, które mają wpłynąć na polepszenie kondycji i wyglądu brzuszka. Swoje pierwsze kroki w tym zakresie można więc stawiać właśnie na zajęciach z fitnessu.

Szczególnie fitness polecany jest osobom otyłym lub ze sporą nadwagą. Wykonywany na basenie pod wodą spełni swoją funkcję znakomicie, a przy tym pozwoli cieszyć się ćwiczenia wykonywanymi praktycznie bez wysiłku.

Chudnięcie z brzucha – odpowiednio się przygotuj

  • Powiedz stanowcze NIE słodyczom i słodkim napojom gazowanym
  • Zmień swoją dietę na bardziej zdrową i zbilansowaną. Odchudzanie i dieta muszą iść w parze
  • Zacznij ćwiczyć nawet codziennie
  • Zrzucenie sporej ilości zbędnych kilogramów może doprowadzić do pogorszenia wyglądu skóry na brzuchu. W tym celu należy od samego początku stosować kosmetyki na rozstępy
  • Wybieraj ćwiczenia na brzuch, ale nie stroń również od ćwiczeń, które będą rozwijać twoją wytrzymałość i zapał
  • Nie forsuj się, niech odchudzanie będzie przyjemnością, a nie katorgą
  • Z dobrym nastawieniem efekty będą znacznie szybciej zauważalne!

Brzuszki na płaski brzuch

Ćwiczenia muszą przede wszystkim wspierać pracę mięśni brzucha. Najbardziej podstawowym ćwiczeniem wykonywanym dla płaskiego brzucha są po prostu brzuszki. Ważne jest jednak, aby wykonywać je z głową i odpowiednio. Wykonując brzuszki staraj się na początku nie wkładać rąk za kark pod głowę, a jedynie ułóż je wzdłuż ciała lub dotykaj nimi kolan. Najczęstszym błędem początkujących jest ciągniecie karku do kolan, co może po paru seriach ćwiczeń doprowadzić do bólu tej części ciała, a nawet powstania zwyrodnień.

Pozostałe ćwiczenia i treningi

  1. 6 Weidera: to bardzo popularny w Polsce zestaw ćwiczeń, który pomaga w budowie mięśni brzucha i zrzucaniu „tłuszczyku” z tej części naszego ciała. Program może być wykonywany zarówno przez mężczyzn, jak i przez kobiety
  2. ABS: są to ćwiczenia na mięśnie brzucha, z których układa się cały zestaw treningowy. Częściej wykonywane są przez mężczyzn, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby cały trening ABS wykonała również kobieta
  3. Dobrym ćwiczeniem urozmaicającym ćwiczenia na schudnięcie z brzucha jest podnoszenie nóg leżąc oraz popularny „rowerek” i „nożyce”. Nożyce pomogą również rzucić zbędny tłuszcz z ud i w mniejszym stopniu z pośladków
odchudzanie brzuch ćwiczenia płaski brzuch mięśnie brzucha
Komentarze
Dodano: 29 Czerwiec 2016
Autor: Nina
Ocena:
Na płaski brzuch dobre są też ćwiczenia z chodakowską.
Odpowiedź

Co o tym sądzisz?

Wybierz ocenę
Oceń:

Wprowadź poprawnie treść opinii [min. 60 znaków]

Wprowadź poprawnie swoje imięTwoje imię:

ZnamLek.pl to baza rzetelnych opinii o lekach 33 026 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach 25 070 produktów w 199 kategoriach