34 890 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach
26 646 produktów w 199 kategoriach

Co zjeść, żeby mieć płaski brzuch ?

Co zjeść, żeby mieć płaski  brzuch ?Co zjeść, żeby mieć płaski brzuch ?

 Lato to piękny okres, w którym  każdy z nas  chce  eksponować swoje ciało. Istnieją tacy, którzy dbają o to przez cały rok, spędzając  jesienne i zimowe wieczory na siłowni. Ale prócz tych ambitnych w społeczeństwie  funkcjonuje także  grupa ryzykantów, którym wydaje się, że i tak zdążą. Ciało greckiego Adonisa nie zrobi się w miesiąc a tyle mniej więcej zostało do pierwszych dni wakacji. Jak więc uporać się ze spodniami, które w tamtym sezonie jeszcze się dopinały?

Nasze brzuchy są jednym z najczęstszych kompleksów  zarówno u pań jak i panów. Niechciane fałdki, nieestetycznie odstające boczki niejednego frustrata wpędziły już w zakłopotanie.

  • Co jeść żeby schudnąć?

  • Jak układać posiłki?

Żeby schudnąć, trzeba jeść!

Jeść oczywiście z głową. I to pierwsza zasada płaskiego brzucha. Nie wiedzieć czemu, ale nasz organizm wręcz upodobał sobie to miejsce na to, aby magazynować tam tłuszcz. Nie ma potrzeby zastanawiać się czemu akurat tam. Jeżeli tak już jest, to trzeba zacząć działać na korzyść naszego ciałą  i zacząć regularne odżywianie. 5 posiłków dziennie w zupełności powinno wystarczyć na zaspokojenie kaloryczności organizmu.

Jeżeli już jeść, to co?

Na rynku dostępnych jest  setki diet, które oferują najprzeróżniejsze konfiguracje dań. Najlepiej wyczuć swój organizm i dostosować do niego odpowiedni zestaw produktów.

  • Lekkie ale odżywcze śniadania – to najważniejszy posiłek, który powinien dostarczyć energii na cały dzień. Co więcej, jeżeli naszemu organizmowi już rano zaserwujemy porcję kalorii to zacznie on pracować, przyspieszając metabolizm. Śniadania powinny być na ogół wysokoenergetyczne. W tej roli sprawdzą się jaja, sery, chude i białe wędliny. Jeżeli lubimy wypić kawę to należy pamiętać, żeby była czarna bez dodatku cukru i śmietanki.
  • Drugie śniadanie – świetnym pomysłem będzie koktajl owocowy lub owoc na surowo. Pamiętajmy, że owoce same w sobie powsiadają cukry proste i złożone, dlatego lepiej je zjeść przed południem. Do wieczora  zostaną  strawione przez  organizm i na pewno nie zamienią się w tłuszcz.
  • Obiad – wystarczy jednodaniowy. Choć zupy są smaczne i pożywne to posiadają  w swoim zestawie mieszaninę tłuszczy i węglowodanów. Może warto byłoby się zastanowić na porcji mięsa przygotowanej na parze lub grillu, bez użycia tłuszczu. Idealna będzie także ryba.
  • Podwieczorek - W tej roli świetnie sprawdzi się lekka sałatka ze świeżych warzyw. Kilka liści sałaty, pomidory i ogórki w zupełności  zaspokoją uczucie  głodu.
  • Kolacja – najlepiej posłuży nam ta, jedzona na trzy godziny przed snem. Pierwsze skrzypce powinno tutaj odegrać białko. Nabiał  da uczucie  zaspokojenia  łaknienia i pozwoli  spokojnie przespać noc. Jogurt naturalny niesłodzony czy kefir będzie adekwatny na tę porę. Jeżeli już myślimy o   chlebie, to tylko pieczywo ciemne, pełnoziarniste. Ziarna i pestki w niewielkich ilościach ułatwiają  pracę naszemu organizmowi. Z innym pieczywem lepiej poczekać… do śniadania.

W naszej lekkiej i wiosennej diecie nie możemy zapomnieć o ruchu. Na spalanie  tkanki tłuszczowej najlepsze będą ćwiczenia aerobowe, angażujące  całe ciało. Bieganie, rower i basen także powinny pomóc w wysmukleniu sylwetki.

 

smukła sylwetka płaski brzuch dieta na płaski brzuch co jeść na płaski brzuch jaka dieta na brzuch

Co o tym sądzisz?

Wybierz ocenę
Oceń:

Wprowadź poprawnie treść opinii [min. 60 znaków]

Wprowadź poprawnie swoje imięTwoje imię:

ZnamLek.pl to baza rzetelnych opinii o lekach 34 890 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach 26 646 produktów w 199 kategoriach