34 937 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach
26 655 produktów w 199 kategoriach

Chcesz schudnąć bez wysiłku? Poznaj 8 trików na odchudzanie bez diety!

Chcesz schudnąć bez wysiłku? Poznaj 8 trików na odchudzanie bez diety!Chcesz schudnąć bez wysiłku? Poznaj 8 trików na odchudzanie bez diety!

Mało kto lubi diety. Zwykle kojarzą się z odmawianiem sobie wszystkiego, co lubimy, w połączeniu z intensywnym wysiłkiem fizycznym, rozdrażnieniem i kiepskim humorem spowodowanym ciągłym myśleniem o wadze. Jeśli twoje kilogramy spędzają ci sen z powiek, czujesz, że lato coraz bliżej, a ty wciąż nie możesz się przełamać i przejść na dietę, wypróbuj 8 prostych trików na odchudzanie bez większego wysiłku. Przestrzegaj tych zasad, a na pewno szybko zauważysz różnicę!

  • Jak szybko schudnąć?

  • Jakie są sposoby na odchudzanie?

  • Co robić żeby schudnąć?

  1. Nie spiesz się i stosuj wspomagacz – po pierwsze i najważniejsze: jedz powoli. Długie i dokładnie przeżuwanie, delektowanie się każdym kęsem sprawi, że posiłek da ci więcej satysfakcji, spowoduje również, że do mózgu zdąży dotrzeć informacja, że jesteś już najedzona. Odkładaj nóż i widelec pomiędzy jednym a drugim kęsem. Oprócz tego, staraj się jeść przy stole, unikaj jedzenia „na leżąco” przed telewizorem. Dobrym sposobem jest umieszczanie porcji na stosunkowo małych talerzach, w ten sposób będziesz mieć wrażenie, że jesz tyle co zawsze, mimo że porcja będzie mniejsza. Takie oszukiwanie mózgu ułatwia zrzucanie na wadze. Poza zmianą sposobu jedzenia, przed każdym posiłkiem wypijaj szklankę wody z łyżką octu jabłkowego. Hamuje on odkładanie się tłuszczu na udach i brzuchu, a także likwiduje apetyt. Bierze również udział w stabilizacji cukru we krwi, dlatego pomoże ci pozbyć się apetytu na słodkości.
  2. Najpierw zjadaj zielone – czyli zaczynaj posiłek od sałatki, nie od mięsa czy ziemniaków. Zawarty w warzywach błonnik daje uczucie sytości już na początku posiłku, ponieważ pęcznieje w żołądku. Dzięki temu zjesz znacznie mniej innych składników, które mogą sprzyjać przybieraniu na wadze.
  3. Zawsze miej pod ręką butelkę wody – składamy się w większości z płynów, dlatego powinniśmy dostarczać organizmowi dziennie 2,5 litra wody. O jej niedoborze świadczy głównie napięta, wrażliwa, szara i matowa skóra. Szklanka wody wypita przed posiłkiem wypełni żołądek i sprawi, że mniej zjemy. Wspomoże także walkę z cellulitem, wypłukując z organizmu złogi i toksyny.
  4. Schowaj wagę – codzienne, zbyt częste ważenie się może wpędzić cię w paranoję. Wystarczy, że wejdziesz na wagę tylko raz w tygodniu, ponieważ dopiero wtedy wynik będzie realny. Ponadto, zbyt częste sprawdzanie czy się schudło może demotywować, a to jedna z gorszych opcji przy odchudzaniu. Pamiętaj, że każdy ma inny organizm i reaguje inaczej, dlatego potrzeba cierpliwości i samozaparcia, aby osiągnąć upragniony cel.
  5. Ostrożnie modyfikuj swoje menu – nie stosuj radykalnych diet, ponieważ im wolniej się odchudzasz, tym lepsze i bardziej długotrwałe efekty osiągasz. Jedzenie pięciu małych posiłków dziennie jest najlepszym rozwiązaniem przy odchudzaniu bez diety. Jeśli zbyt drastycznie ograniczysz pożywienie, tym większe szanse, że spowolnisz metabolizm i po skończeniu diety oraz powrocie do dawnego stylu życia spotka cię przykry efekt jo-jo.
  6. Zimno twoim sprzymierzeńcem – każdego dnia powinnaś jeść tylko jeden gorący posiłek, ponieważ np. porcja mięsa na zimno dostarcza mniej kalorii niż gorące, prosto z patelni. Co więcej, warto spać w chłodnych pomieszczeniach. Przy temperaturze od 18 do 19 stopni organizm będzie zmuszony spalać we śnie więcej energii, aby się ogrzać. Dobrym sposobem jest spanie przy otwartym oknie, jednocześnie dokładnej się przykrywając.
  7. Błonnik i odchudzające aromaty – jedz codziennie warzywa i owoce bogate w błonnik, ponieważ dzięki niemu organizm wolniej wchłania glukozę. Dzięki temu składnikowi długo nie poczujesz głodu. Poza tym, na zmniejszenie apetytu pomaga wąchanie świeżych wiśni, suszonych jabłek oraz świeżej albo suszonej mięty.
  8. Polub kolor niebieski – talerze w tym kolorze działają dobrze na zmniejszenie apetytu. Otaczaj się kolorem niebieskim, a szybko zobaczysz, że mniej zjadasz! Ten nietypowy sposób został potwierdzony naukowo.
zdrowy styl życia błonnik ocet jabłkowy nadwaga odchudzanie dieta zdrowe odżywianie odchudzanie bez diety mięta jak ograniczyć apetyt jak schudnąć bez drastycznej diety odchudzanie bez wysiłku
Komentarze
Dodano: 08 Lipiec 2016
Autor: renia
Ocena:
to ja już biegnę do sklepu po talerze w niebieskim kolorze, wymienię zastawę i schudnę ;)
Odpowiedź
Dodano: 20 Czerwiec 2016
Autor: Dominika
Ocena:
Ciekawe rady na odchudzanie, a najbardziej ten ocet jabłkowy, trzebaby wypróbować...
Odpowiedź
Dodano: 18 Maj 2016
Autor: kasia
Ocena:
oj niedobrze, bo ja jestem strasznym piecuchem i mam tu i tam trochę tłuszczyku, na chłodniejszą temperaturę w domu raczej się nie skuszę
Odpowiedź

Co o tym sądzisz?

Wybierz ocenę
Oceń:

Wprowadź poprawnie treść opinii [min. 60 znaków]

Wprowadź poprawnie swoje imięTwoje imię:

ZnamLek.pl to baza rzetelnych opinii o lekach 34 937 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach 26 655 produktów w 199 kategoriach