34 845 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach
26 580 produktów w 199 kategoriach

8 ćwiczeń na ujędrnianie ud i pośladków. Popraw kondycję skóry już dziś!

8 ćwiczeń na ujędrnianie ud i pośladków. Popraw kondycję skóry już dziś!8 ćwiczeń na ujędrnianie ud i pośladków. Popraw kondycję skóry już dziś!

Jędrne uda i pośladki to marzenie każdej kobiety. Te części ciała szczególnie u kobiet narażone są na powstawanie pomarańczowej skórki i rozstępów. Bardzo często również właśnie w tych miejscach kobiety tyją, a tkanka tłuszczowa odkłada się nieproporcjonalnie. Jedynie odpowiednio dobrane ćwiczenia mogą prawidłowo ujędrnić skórę. Pomóc w tym może również odpowiednia dieta, kremy ujędrniające i specjalnie dobrane witaminy i minerały.

  • Jak ujędrnić uda?

  • Jak ujędrnić pośladki?

 

Ujędrnianie ud i pośladków. Ćwiczenia na znakomitą sylwetkę!

  1. Bieganie: bieganie ujędrnia całe ciało, ale przede wszystkim świetnie działa na nogi, w tym na łydki, uda oraz na pupę. Ujędrnia ciało oraz powoduje, że sylwetka staje się smuklejsza oraz szczuplejsza. Biegać może każdy i nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zacząć uprawiać nawet krótki jogging, co drugi, trzeci dzień w tygodniu!
  2. Jeżdżenie na rowerze: szczególnie pomaga w budowaniu pięknych jędrnych łydek oraz w modelowaniu pośladków. Jazda na rowerze pomaga spalić również nadmiar tkanki tłuszczowej, a przy tym dla większości osób jest ciekawą i przyjemną formą ćwiczeń.
  3. Napinanie mięśni pośladków: ćwiczenie to można wykonywać w każdym momencie i w każdej sytuacji. W pracy, autobusie i stojąc w kolejce w sklepie. Za każdym razem gdy siedzimy lub stoimy starajmy się raz po raz napinać i prostować mięśnie pośladków. Jeśli będziemy wykonywać to ćwiczenie w każdej wolnej chwili, to już po paru tygodniach zauważymy wielką zmianę w swoim wyglądzie.
  4. Wypady nóg: stojąc w rozkroku jedną z nóg postaw przed sobą i zegnij ją w kolanie. Ręce trzymaj wyprostowane przed siebie. Ćwiczenie to powtarzaj na każdą nogę po kolei w seriach.
  5. Przysiady „sumo”: stań w dużym rozkroku a następnie przenieś ciężar ciała na prawą nogę i lekko wychyl się w jej stronę. Następnie zmień pozycję przenosząc ciężar ciała na lewą nogę. Wytrzymaj w niekomfortowej pozycji przez około 10 sekund i ćwiczenie powtórz.
  6. Wymachy nóg: połóż się na boku i podnieś prawą nogę do góry, a następnie przenieś ją przed siebie i za siebie. Wykonuj wymachy nogi przez około 30 sekund. Wytrzymaj napięcie i zmęczenie. Następnie połóż się na drugim boku i ćwiczenie powtórz dla lewej nogi.
  7. Pajacyki: świetnie rozgrzewają do ćwiczeń, rozluźniają ciało oraz modelują sylwetkę. Dobrze działają na ujędrnianie pośladków, jeśli są wykonywane codziennie. Przed każdym treningiem spróbuj wykonać 50 wesołych pajacyków!
  8. Podnoszenie nóg: połóż się na plecach, złącz nogi razem. Następnie obie nogi jednocześnie podnieś na około 30 cm nad ziemie. Zepnij pośladki, których spięcie poczujesz samoistnie podczas wykonywania tego ćwiczenia. Wytrzymaj w niekomfortowej pozycji przez 10 sekund. Następnie powtórz ćwiczenie w serii jeszcze 5 razy. W następnych dniach powoli zwiększaj czas wykonywania ćwiczenia do 15, 20, 30 sekund.
ujędrnianie skóra uda pośladki

Co o tym sądzisz?

Wybierz ocenę
Oceń:

Wprowadź poprawnie treść opinii [min. 60 znaków]

Wprowadź poprawnie swoje imięTwoje imię:

ZnamLek.pl to baza rzetelnych opinii o lekach 34 845 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach 26 580 produktów w 199 kategoriach