35 137 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach
26 697 produktów w 199 kategoriach

6 Weidera znakomity hit czy kit? Odchudzanie i płaski brzuch

6 Weidera znakomity hit czy kit? Odchudzanie i płaski brzuch6 Weidera znakomity hit czy kit? Odchudzanie i płaski brzuch

6 Weidera stała się w Internecie niezwykle często wspominanym i polecanym zestawem ćwiczeń. Czy rzeczywiście 6 Weidera pozwala w szybkim tempie zbudować mięśnie brzucha, a przy tym pomaga zrzucać zbędne kilogramy? Dzisiaj przyjrzymy się właśnie temu zestawowi ćwiczeń.

6 Weidera: podstawowe informacje

  • Co to jest aeobiczna 6 weidera?

  • Czy aerobiczna 6 weidera jest skuteczna?

Zestaw ćwiczeń nazywany „6-tką Weidera” zawiera się z podstawowych ćwiczeń, które z powodzeniem można wykonywać oddzielnie przeprowadzając prostą rozgrzewkę. Wszystkie z ćwiczeń opierają się przede wszystkim na wzmacnianiu mięśni brzucha, przez co sylwetka i rzeźba brzucha zostaje odpowiednio uwypuklona.

6 Weidera: odchudzanie i dieta

Wykonywanie samej 6 Weidera może nie przynieść zamierzonych rezultatów. Mięśnie brzucha, po wykonaniu całego treningu, rzeczywiście mogą się wzmocnić. Niemniej, jeśli jednocześnie nie zadba się o dietę i ćwiczenia odchudzające, to niestety efekty treningu 6 Weidera będą niewidoczne: mięśnie będą skrywały się nadal pod tkanką tłuszczową i nie będą dobrze zarysowane na skórze.

A6W to zestaw ćwiczeń, który sam w sobie pomaga spalać tkankę tłuszczową, jednocześnie nie jest dedykowany jedynie do ochudzania.

6 Weidera: zalety stosowania

  • Profesjonalny trening mięśni brzucha dosłownie dla każdego;
  • Do wykonywania A6W mogą przystąpić osoby w każdym wieku; wysportowane, jak i stroniące od sportu;
  • Szybkie efekty w stosunkowo krótkim czasie;
  • Można ją wykonywać wszędzie, nie potrzeba żadnych dodatkowych przyrządów, jest prosta w wykonaniu.

6 Weidera: wady

  • Trudność w wykonywaniu ćwiczeń w kolejnych dniach;
  • Wykonywanie ćwiczeń codziennie, brak przerw, brak regeneracji mięśni;
  • Czasochłonność pojedynczego treningu od ok. połowy całego treningu;
  • Trudność w utrzymaniu motywacji przez cały okres trwania treningu;
  • Monotonia wykonywanych ćwiczeń.

Jak ćwiczyć 6 Weidera?

Cały trening składający się na A6W trwa 42 dni. Każdego dnia, zgodnie z harmonogramem, wykonuje się przewidziane na ten dzień serie ćwiczeniowe wykonując po x powtórzeń danego ćwiczenia. Poziom trudności ćwiczeń wzrasta wraz z zaangażowaniem czasowym w trening: każdego dnia mamy do wykonania więcej powtórzeń lub więcej serii. Mięśnie rozwijają się przez cały czas trwania trenigu. Każda seria składa się z sześciu bardzo prostych ćwiczeń, które angażują do pracy przede wszystkim mięśnie brzucha, ale również ręce i nogi. Do wykonywania ćwiczeń wystarczy kawałek płaskiej powierzchni – podłogi.

Między seriami można robić sobie krótkie przerwy, a nawet jest to wskazane. Pomiędzy każdą serią należy odczekać ok. 30-60 sekund i dopiero wykonać następną.

odchudzanie 6 weidera 6 weidera zalety 6 weidera jak ćwiczyć 6 weidera odchudzanie szóstka weidera
Komentarze
Dodano: 08 Czerwiec 2016
Autor: Jadzia
Ocena:
Dla mnie 6 weidera to kit, ale to tylko moja ocena
Odpowiedź

Co o tym sądzisz?

Wybierz ocenę
Oceń:

Wprowadź poprawnie treść opinii [min. 60 znaków]

Wprowadź poprawnie swoje imięTwoje imię:

ZnamLek.pl to baza rzetelnych opinii o lekach 35 137 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach 26 697 produktów w 199 kategoriach