32 986 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach
25 070 produktów w 199 kategoriach

3 tygodnie do zgrabnej sylwetki! To możliwe!

3 tygodnie do zgrabnej sylwetki! To możliwe!3 tygodnie do zgrabnej sylwetki! To możliwe!

Wakacje tuż, tuż. Myślisz, że już za późno, żeby osiągnąć zgrabną sylwetkę? Jeszcze nie. Oto ćwiczenia dla spóźnialskich, którym wystarczy 3 tygodnie ćwiczeń na osiągnięcie celu i pokazanie się na plaży w bikini.

O czym należy pamiętać?

  • Jakie ćwiczenia wykonywać na zgrabną sylwetkę?

  • Czy trening obwodowy jest skuteczny?

  1. Trening powtarzajmy co drugi dzień.
    Jeżeli będziesz trenować codziennie, mięśnie nie będą miały wystarczająco dużo czasu na regenerację. Dlatego warto jeden dzień odpocząć lub nawet dwa, jeżeli czujesz, że potrzebujesz więcej czasu.
  2. Trening obwodowy najlepszym rozwiązaniem.
    Umożliwia on zwiększyć intensywność treningu przy jednoczesnym skróceniu jego czasu. Ćwiczenia wykonujemy kolejno po sobie, bez przerw między kolejnymi seriami. Jeżeli Twój dzienny trening składa się z czterech ćwiczeń – wykonuj je kolejno po sobie – będzie to jeden obwód.
  3. Bez odpoczynku między ćwiczeniami.
    Przerwy zrób między poszczególnymi obwodami. Nie rób ich między poszczególnymi ćwiczeniami. Dzięki temu trening będzie bardziej intensywny i przyniesie lepsze efekty.
  4. Rozciąganie musi być!
    O rozciąganiu należy pamiętać przed ćwiczeniami oraz po ćwiczeniach. Przed – przygotuje mięśnie do wysiłku, po – uspokoi je i „ostudzi”.
  5. Powtórzenia 10-20 w każdym ćwiczeniu.
    Jeżeli zaczynamy ćwiczyć, możemy zacząć od 10 powtórzeń. Im dłużej będziemy ćwiczyć, tym ilość powtórzeń powinniśmy zwiększyć.
  6. Ilość powtórzeń i obwodów zależna od indywidualnych możliwości.
    Na początku treningu powinniśmy zastosować jeden obwód, zwiększając ich ilość z każdym dniem treningowym

Jakie ćwiczenia? – zestaw dla Ciebie

Ćwiczenie 1 – przysiady z wyskokiem – 10-20 powtórzeń
Należy stanąć w lekkim rozkroku, palce u stóp skierować na zewnątrz. Zrób głęboki przysiad tak, by kolana nie wyszły poza linię palców. Aby tego dokonać należy wypiąć pośladki i pochylić się do przodu. Następnie szybko należy wyprostować nogi wyskakując w górę.

Ćwiczenie 2 – grzbiety – 10-20 powtórzeń
Należy położyć się na brzuchu wyciągając proste ręce przed siebie. Następnie należy wyprostować ręce razem z klatką piersiową  i nogami jak najwyżej. W tej pozycji należy wytrzymać chwilę i opaść.

Ćwiczenie 3 – pompki – 10-20 powtórzeń
Jeżeli masz problemy z dużą ilością pompek, można wykonać tzw. pompki damskie. Aby je wykonać, należy położyć kolana na ziemi utrzymując ciało w linii prostej. Dłonie należy ułożyć na wysokości barków. Następnie powoli opuszczamy ciało, aż klatka piersiowa będzie na wysokości około 2 cm od podłogi. Wytrzymujemy chwilę i wracamy do pozycji początkowej.

Ćwiczenie 4 – brzuszki – 10-20 powtórzeń
Klasyczne brzuszki wzbogacamy dodatkową trudnością – podnosimy nogi w górę. Kładziemy się na plecach, zgięte pod kątem prostym nogi unosimy a ręce splatamy na karku. Unosimy klatkę piersiową, wytrzymując chwilę i wracamy do pozycji wyjściowej. Należy pamiętać, aby nie ciągnąć szyi rękoma i unosić jedynie klatkę piersiową a nie całe plecy.
Regularne wykonywanie powyższych ćwiczeń z przestrzeganiem kilku zasad pozwoli wyrzeźbić sylwetkę w krótkim terminie. Połączone z odpowiednią dietą, pozwolą uzyskać lepsze i trwalsze efekty.

zgrabna sylwetka ćwiczenia wyszczuplające ćwiczenia na zgrabną sylwetkę jak ćwiczyć żeby schudnąć ćwiczenia na wakacje

Co o tym sądzisz?

Wybierz ocenę
Oceń:

Wprowadź poprawnie treść opinii [min. 60 znaków]

Wprowadź poprawnie swoje imięTwoje imię:

ZnamLek.pl to baza rzetelnych opinii o lekach 32 986 opinii o lekach, suplementach i kosmetykach 25 070 produktów w 199 kategoriach